Typ 1

Dálkové Ovládání Kola Svítidlo

Charakteristika:

1. široké vizuální rozsah. 2. snadná instalace. 3. použít vestavěný-in500mAh Dobíjecí baterie;Výtah čas:4-5 hodin 4. povrch vodotěsné efekt dosahuje IPX2,garantujeme každodenní použití. 5. vysoce kvalitní LED, záruka, varování efekt. 6.Výstražné LED:ČERVENÉ A MODRÉ Blikání

Cyklistické funkce světla:

1. Dálkové Ovládání: celkem 3 tlačítka, 1)odbočit vlevo klíč: Stiskněte tlačítko doleva tlačítko ,tlačítko, indikátor bliká a na zadní levé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 2) Právo obrátit klíč: Stiskněte tlačítko doprava, tlačítko, tlačítko, indikátor bliká a na zadní pravé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka 3) LED světlo klíč: stiskněte LED tlačítko, tlačítko, kontrolka stále svítí ,a červené světlo v zadní světlo je vždy na.Stiskněte LED tlačítko znovu, tlačítko bliká, a červené světlo na zadní světlo bliká.Stiskněte LED tlačítko pro třetí čas, a vypni červené světlo na zadní světlo 2. Zadní světla: spínač, tlačítko, červená LED kontrolka, žlutá LED kontrolka.

Pozornost:

1. nepoužívejte rozebrat a přestavět bez povolení. 2. Tento produkt chrání pouze znovu déšť.Prosím, ne ponořit ji do vody. 3. po použití ,prosím, vypněte ocas tlačítko přepínač ,aby se zabránilo úniku elektrolytu z elektřiny. 4. Dávejte pozor na baterie není možné vyměnit samostatně.

Balíček:

1X Nabíjecí Bike Zadní světlo

Typ 2

Inteligentní Dálkové Ovládání Na Kole Lampa

Funkce: Vysoce kvalitní dálkové ovládání LED směrové světlo slouží pro noční použití, jako je cyklistika, dětský kočárek, jogging, chůze, silniční havarijní a camping.Jeho směrová blikání indikuje, že noční cestování bezpečnostní faktor je výrazně posílena.

Specifikace:

1. široké vizuální rozsah. 2. snadná instalace. 3. povrch vodotěsné efekt dosahuje IPX2,garantujeme každodenní použití. 4. vysoce kvalitní LED, záruka, varování efekt.Typ baterie Použít vestavěný-in 500mAh Dobíjecí baterie; pracovní doba:4-5 hodin

Záležitosti vyžadující pozornost:

1. nepoužívejte rozebrat a přestavět bez povolení. 2. Tento produkt chrání pouze znovu déšť.Prosím, ne ponořit ji do vody. 3. po použití ,prosím, vypněte ocas tlačítko přepínač ,aby se zabránilo úniku elektrolytu z elektřiny. 4. Napětí baterie je nižší než 2.3 V a ne pracovní pohotovostní proud

Cyklistické světlo popis funkce:

1. Dálkové Ovládání: celkem 3 tlačítka, každé tlačítko je vybaveno 1 ) odbočit vlevo klíč: Stiskněte tlačítko doleva tlačítko ,tlačítko, indikátor bliká a na zadní levé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 2 ) Právo obrátit klíč: Stiskněte tlačítko doprava, tlačítko, tlačítko, indikátor bliká a na zadní pravé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 3 ) LED světlo klíč: stiskněte LED tlačítko, tlačítko, kontrolka stále svítí ,a červené světlo v zadní světlo je vždy na .Stiskněte LED tlačítko znovu, tlačítko bliká, a červené světlo na zadní světlo bliká.Stiskněte LED tlačítko pro třetí čas, a vypni červené světlo na zadní světlo. 2. Zadní světla: spínač, tlačítko, červená LED kontrolka, žlutá LED kontrolka.

Typ 3

Dálkové Ovládání Kola Směrem Svítilna s Klaksonem Funkce

Charakteristika: 1. široké vizuální rozsah. 2. snadná instalace. 3. použít vestavěný-in 500mAh Dobíjecí baterie; Výtah čas:4-5 hodin 4. povrch vodotěsné efekt dosahuje IPX2,garantujeme každodenní použití. 5. vysoce kvalitní LED, záruka, varování efekt. 6.Výstražné LED:ČERVENÁ Blikající 7.Odbočit vlevo a Odbočte Vpravo (BZUČÁK upozornění) 8.Fanfáry(Klaksonu funkce)

Cyklistické funkce světla:

1. Dálkové Ovládání: celkem 4 tlačítka, 1)vlevo klíč: Stiskněte tlačítko doleva tlačítko ,tlačítko, indikátor bliká a na zadní levé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 2 )Právo obrátit klíč: Stiskněte tlačítko doprava, tlačítko, tlačítko, indikátor bliká a na zadní pravé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 3) LED světlo klíč: stiskněte LED tlačítko, tlačítko, kontrolka stále svítí ,a červené světlo v zadní světlo je vždy na .Stiskněte LED tlačítko znovu, tlačítko bliká, a červené světlo na zadní světlo bliká.Stiskněte LED tlačítko pro třetí čas, a vypni červené světlo na zadní světlo. 4.)Fanfáry(Klaksonu funkce)

Typ 4

Specifikace:

1.Materiál: skořepina je vyrobena z ekologicky šetrné ABS materiál, jemné zpracování, krásné dekorace, a trvanlivé. 2.Systém nabíjení: USB smart přímé nabíjení, diverzifikované nabíjecí systém, efektivní a bezpečné nabíjení, účinně zabránit nehodám při nabíjení, různé metody nabíjení, flexibilní výběr. 3. Osvětlení režim: 8 režimů osvětlení lze libovolně zvolit podle vašich potřeb. (Levé světlo, pravé světlo, levé světlo + pravé světlo bliká, uprostřed červené světlo, střední červené světlo bliká, uprostřed červené a modré světlo bliká, spodní červené světlo, spodní červené světlo bliká). 4. Vhodné pro: většinu noci cyklistické nadšence.

Štítky: domů smart, svítilna led, velké kolo světla, malé helmy cyklistické led světlo, bicycl, bike příslušenství obecné, kolo zadní světlo lampa, kolo lumen, corvette přední, stick usb.

Původ KN(Původu)
Napájení Baterie
Montážní Umístění řídítka
Číslo Modelu USB Soustružení Signál Varování Bike Světlo
Značka VASTFIRE
Položka Inteligentní Dálkové Ovládání USB Kole blinkr zadní Světlo
Certifikace CE

Přidat recenzi

Vodotěsný USB Dobíjecí Bike Zadní Lampy Inteligentní Dálkové Ovládání jízdního Kola Soustružení Signální Světlo Bezdrátové LED Výstražné Světlo